Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~zuziafruzia | użytkownik

imię i nazwisko adrestam gdzie diabeł mówi dobranoc zarejestrowany08.06.2007 @11:31:49 ostatnio na stronie04.06.2011 @18:40:10




Dzięki http://adelinda.digart.pl za profilowe ; *

Samouk, zdjęcia analogowe robię na zenicie, parametry ustawiam na czuja, bo nie mam od kogo się wszystkiego nauczyć.

lubię banany i pochłaniam je w ogromnych ilościach chociaż wiem iż połowa ich zawartości to woda jestem uzależniona od słodyczy i kiedy zacznę tabliczkę czekolady nie potrafię zaprzestać jej jedzenia nim się nie skończy non stop zbieram na coś pieniądze ale nigdy na to "coś" ich nie przeznaczam bo wolę je spędzić na drobnych przyjemnościach lubię czytać książki denerwują mnie pesymiści i chociaż jestem nieagresywna ale potrafię sie strasznie wkurzyć nie lubię porządku w swoim pokoju ale kocham czyścić w szafie mam świadomość tego że w przeciągu 5 lat będę strasznie gruba lubię straszyć swojego brata że go zjem jestem sadystką dlatego często znęcam się nad swoją najlepszą przyjaciółką gram na skrzypcach i z tego powodu mam kompleksy że nie mogę sobie zrobić tipsów nie wiem co napisać pod koniec tak długiego zdania wypadałoby kropkę więc o to i ona - .

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty22 komentarze832 posty na forum14

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~malarzseba    12.08.2007 @12:18:41
to daj znać który komiks Ci się podoba a ja sprawdzę czy mam jeszcze oryginał na stanie.
~giorgione    11.08.2007 @11:30:40
dzięki za komentarz i ocenę
~pawellec    07.08.2007 @20:36:29
b. dzięki, pozdrawiam
~malarzseba    07.08.2007 @19:34:34
może chcesz jakiś oryginał w sumie nie ręczę, ale może jeszcze nie rozdałem wszystkiego
~malarzseba    07.08.2007 @18:13:06
może nie potrzebują już zwiększać nakładów )
~malarzseba    07.08.2007 @14:59:42
ech to chyba niełatwe załapać się z takimi gryzmołami do jakiejś gazety. każda ma już swojego komiksiarza
~malarzseba    06.08.2007 @23:47:22
w sumie do żadnej nie rysuję a co?
~Salwan    06.08.2007 @18:26:07
Hej Ziomalka z Bialego

Pozdrawiam
adam
_______
Take nothing but photographs, kill nothing but time; leave nothing but footprints, and break nothing but wind.
~HellWoman    06.08.2007 @14:22:18
milo mi
~rathnait    01.08.2007 @10:10:31
bo lubię. nie mam niestety jeszcze czym zdjęć robić,mam nadzieję, że niedługo się to zmieni, więc świat stanie się znów odrobinę bardziej ułożony

i dziękuję za komentarz, połechtało mnie określenie "poetka"

pozdrawiam
~TCHERGA    23.07.2007 @20:14:38
hehe, no cóż błędów nikt nie uniknie, każdy je robi - ale to nie powód żeby się zniechęcać. Fakt czasem po przeczytaniu kilku opinii pod pracą robi się przykro - no cóż... najważniejsze to dobrze się bawić
pozdrawiam i sukcesów życzę!
ostatnio edytowane: 2007-07-23 20:16:42
~stachdorsz    19.07.2007 @18:14:35
Miło mi, że obserwujesz. Pozdrawiam serdecznie.
_______
My płyniemy po żywe w morzu pluskające
~jakubon    13.06.2007 @16:48:15
zachod slonca? :x
+leMat    12.06.2007 @22:14:38
zupełnie nie wiem o ci chodzi
Dziennik Gombrowicza polecam, ciekawa lektura
_______
I would like, if I may, to take you on a strange journey.
~Urban    11.06.2007 @21:05:27
Mniemam że w bracie kumpla. Uważaj, on ma 6 lat, to można podpiąć pod pedofilię.
~Urban    10.06.2007 @11:57:18
Taki kadr miał być
+ormo    09.06.2007 @19:24:34
wiem że nic nie wiem
~shapely    09.06.2007 @01:36:51
dzięki za komentarz
_______
Ciesz się chwilą, bo jest ona ulotna...
~monterro7    08.06.2007 @21:51:48
dziekuje za komentrze

mam nadzieje, że zajrzysz w przyszłości, bo to dopiero dwa zdjecia

pozdrawiam!
~Aniucha    08.06.2007 @20:58:48
a na ktorym to ty? tylko na tym cz-b czy na innych tez ?
~Aniucha    08.06.2007 @20:11:02
ciezko, bo ja jestem strsznie narcystyczna i mam zero samokrytycyzmu co do swojego wygladu, i mi sie zawsze wydaje ze zdj jak ja na nim ejstem to juz szczyt piekna wiem wiem, straszna jestem wrzuce moze zdj robione przez mojego kolege fotografa, siwetnie wyszly ale musze zapytac go o zgode. pozdrawiam
~Aniucha    08.06.2007 @20:07:19
poza tym , wole raczej pozowac niz robic zdjecia
~Aniucha    08.06.2007 @20:07:00
nie wydaje mi sie zebym ostro krytykowala, wiem co mi sie poodba a co nie, co nie znaczy ze sama jestem idelanym fotografem, zdaje sobie sprawe z bladow i daze do perfekcji, ale gust mam dobry i znam sie na zdjeciach, wiem ktore jest dobre a ktore nie.
~wzzw    08.06.2007 @11:55:55
i mocno
_______
'st0.procent
~wzzw    08.06.2007 @11:55:48
ogladaj duzo
_______
'st0.procent
Poprzednia strona 1 ... 4 5 6 7 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt